Re: pomóżcie wybrać wentylator

Autor: Jakub Grabowski (jgrabowski_at_NOSPAM.o2.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 20:23:06 MET

> Zastanawiam się w sumie nad wyborem między dwoma:
> - Zalman A7000Cu, cena ok. 190zł
> - Gigabyte 3D-Cooler Pro, cena ok. 200zł

Słuchaj... Celeron 2GHz to nie jest jakiś piekarnik. Nie lepiej będzie
kupić coś tańszego? Np. Arctic Cooling Copper Silent 2 TC (60 zł na
Allegro). Co prawda nie zakładałem go jeszcze na Celerony, ale na
Athlonach spisuje się świetnie. Jest wyjątkowo cichy, dobrze chłodzi
(oczywiście jak na swoje max obroty) i ma automatyczną regulację
obrotów. Poza tym dobrze wykonany. Za taką cenę najlepszy wybór.

--
Pozdrawiam,
	Jakub