Re: Jaka płyta dla Athlona XP 2800+ ?

Autor: Jakub Grabowski (jgrabowski_at_NOSPAM.o2.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 19:57:11 MET

Użytkownik Yaro napisał:
> Ja się z tą płytą spotkałem parę dni temu przeglądając oferty sklepów
> internetowych.

Obawiam się, że Pro już nie kupisz - nie widziałem jej w sklepach już od
kilku miesięcy (ja kupiłem, ale pół roku temu - jest świetna). Pro2
można dostać, ale to chyba nie jest dobry wybór (nie ma SoundStorma z
tego co pamiętam i dużo parametrów trzeba przestawiać zworkami, poza tym
4-warstwowy laminat a nie 6- jak w 7N400Pro czy 7NNXP).
7NNXP jest na pewno nie mniej wydajna od 7N400Pro, a wyposażenie jest
maxymalne. Widziałem ją w "dobrej" cenie na www.proline.pl (jeśli ponad
600 zł można uznać za dobrą cenę). Ja na swoją Pro nie mogę narzekać.
Super wyposażona, szybka, stabilna, fajnie wygląda, duże możliwości OC.
Jedyna wada to czujnik temperatury (opis problemu znajdziesz w
archiwum). Chyba wszystkie płyty z tej serii to mają.

Pozdrawiam,
        Jakub.