Panel - jaki wybrać?

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 18:15:53 MET

Hej
Zastanawiam się nad zakupem takiego panelu zapewniającego wyprowadzenie
gniazd USB i Audio (mic/out) z przodu obudowy. Na ile sie juz zorientowałem
wiekszosc takich uniwersalnych paneli dostepnych na rynku podłaczana jest po
prostu kabelkami do gniazd USB i Audio z tyłu obudowy. A ja chciałbym zeby
jedne i drugie były łaczone do pinów w płycie głownej (w moim przypadku
Mercury/Kobian P4X266a NDSUX). Może ktoś potrafi podpowiedziec jaki panel
mam wybrać? Ktoś na giełdzie poradził ze najlepiej byłoby wziąc dedykowany
panel od tego samego producenta, ale na stronie producenta niestety nic
takiego nie ma.
PS. Moja ulubiona koleżanka która zagląda mi przez ramię stwierdzila ze też
chcialaby cos takiego - taki panel - i też łaczony do płyty głownej. I zeby
miał FireWire jeszcze. Jej sytuacja jest o tyle lepsza ze ma bardziej
markową płytę, Abit IS-10 do której istnieje panel dedykowany przez
producenta, Abit Media Coś Tam, z czytnikiem kart jeszcze i sterowaniem
pilotem. Niestety kosztuje troche, 260 zł czy coś tak. Może znalazloby sie
coś tanszego?

Z gory THX
Speedy