BATERIA

Autor: Aga (netaga_at_op.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 16:41:28 MET

    Kupiłem użwyanego notebooka Gericom. Gość mi go sprzedał jako "bez
baterii"
    Tymczasem rozkręcam - bateria jest.
    Tylko że nie pokazuje jej ani podczas startu (piszczy i woła że brak
baterii) ani w WinXP.
    Jesli uruchomie notebooka bez zasilania to działa jakieś 10s czyli
wnioskuje że ta bateria daje jakiś prąd, ale jest dętka.
    Czy coś trzeba specjalnie ustawiać żeby notebook wykrył tą baterię czy
nie wykrywa jej poprostu dla tego, ze jest taka słaba. A może coś jest
walnięte na złączach że jej nie widzi.

Dzieki za rady