Re: tragedia:(

Autor: wieniuszka (wieniuszka_at_gazeta.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 16:27:44 MET

Pawel K. wrote:

> Witam
> Wczoraj zlapalem wirusa (nawet norton nie pomogl) ktory usunal mi
> wszytskie partycje. Poszedlam do kolegi z dyskiem zeby odzyskac choz
> odrobine danych, ale nie stety ontrack easy recovery nie znalazl zednych
> pilkow bin i iso(na tym najbardziej mi zalezy). Czy istnieje jakis sposob
> aby odzyskac te pliki??

Jezeli wirus zepsul Ci tylko tabice partycji (a nie zamazal), to mozesz ja
odzyskac programem testdisk (http://www.cgsecurity.org/). Program jest
darmowy (GPL), jest dla dosu i linuxa.
Tylko nie wiem, czy obsluguje NTFS (nigdy mi sie takie cos nie zaleglo w
komputerze). Ale z partycjami FA32 i ext2 / ext3 bardzo mi pomogl.

--
bo czy rekin jest rekinem, gdy dowodow pewnych brak?
pozdrawiam