Re: Fonia

Autor: Wiesław Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 15:45:02 MET

"involve" <balancee_at_usunto.interia.pl> wrote in message
> czesc,
>
> powiedzcie mi jaki zestaw glosnkowy wraz z karata muzyczna bylby adekwatny
> dla maniaka przejsc dziwiekowych, poteznych drzen, nasycenia basu?
> zastanawiam sie nad kupnem takiego do niewiecej niz 1500zl. tak waszym
> okiem, ktory by spelnij moje oczekiwania?
> chetnie poczytam subiektywne rady, doswiadczenia z tym zwiazane!

Ja za taka kase to kupilbym live'a, wzmacniacz i kolumny. Bron boze
glosniczkow komputerowych za te 1.5k pln. Bardziej wierze w moc drewnianej
kolumny o slusznych wymiarach niz w
ilustam-hiper-watowe-z-super-systemem-przestrzennym badziewne gowno o
wymiarach kartona soku. )( satelity - paczki papierosow)
Oczywiscie wzmacniacz jak i kolumny moga byc uzywane, ale za to jakiegos
konkretnego producenta.

WL