Re: jaka moc UPS?

Autor: Janusz (jb23_at_alpha.net.pl.nospam.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 15:02:34 MET

"Radosław C." <radekch83@[wytnijto]wp.pl> wrote
> Jaki UPS należałoby zastosować do komputera z Celeronem 2.0GHz, dyskiem WD
> 40GB, kartą graficzną Riva TNT2, i nagrywarką Ricoh MP7125A. Monitor jest
15
> calowy. Drukarka Epson 460.

Sugestia nr.1 : o drukarce zapomnij. UPSy nie wytrzymuja za duzych skokow
poboru
pradu (przynajmniej te tansze) i po wlaczeniu dzialania bateryjnego kazdy
wiekszy skok
poboru pradu moze wywolac wylaczenie sie UPSa (przeciazenie).
Na wlasne oczy widzialem jak komp dzialajacy na UPS resetowal sie po
wlaczeniu
monitora (tak samo byloby z wlaczeniem drukowania pewnie).

Sugestia nr.2 :
Komp nie wyglada na pradozernego wiec na kilka minut wystarczy jeden z
tanszych zasilaczy 300VA.
Ja mam 500VA i mi wystarcza na 10 min (a komputer mam bardziej pradozerny).

Pozdrawiamm,
Janusz

--
Szukasz informacji, e-bookow?
A moze sam chcesz pisac i sprzedawac swoje e-booki?