Re: Komputer dla studentki :).

Autor: T. (cashu_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 11:01:24 MET

Radosław Popławski wrote:
> A wiesz, wczoraj sobie tak pogadałem ze znajomym, sprzedającym spore
> liczby sprzętu, bo akurat zauważyłem płytę ECS K7... za 120zł i
> pośmialiśmy się z ceny.
> Jego konkluzja była taka: a wiesz, sprzedajemy tego sporo i chyba
> procentowo to jedne z najrzadziej reklamowanych.
>
> Moja konluzja więc jest taka: zajmij się czymś innym, bo o
> komputerach to nie masz bladego pojęcia.
Widzę że to raczej Ty i znajomy macie blade pojęcie. Czemu? Bo jest coś
takiego jak awaryjność w danym przedziale czasu. A nie każdy wymienia kompa
co 3 lata. A jeśli klientowi zaczną padać płyty zaraz po skończeniu
gwarancji (jak to ma często miejsce z ECS) to prędzej świnia zobaczy niebo
niż twój wielki handlowiec-znajomy jeszcze raz tego klienta na zakupach u
siebie zobaczy.
Więc nie pisz lepiej o czym nie mam pojęcia bo mało o tym wiesz. Chcesz to
kupuj ECS ale nie pakuj innych w goowno.

T.