Re: większy dysk w notebooku

Autor: Przemek \(Belchatow\) (adres_at_w.stopce.invalid)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 09:47:17 MET

ela wrote:
> Chce kupić notebooka, ale za cene która mi odpowiada maja one tylko
> dysk 40GB. Czy isnieje mozliwośc jego powiększenia?

a) Można wymienić (także samodzielnie) wewnętrzny dysk na większy, tylko
musi być 2,5 cala.
b) Można zapiąć zewnętrzny dysk (USB 2.0, FireWire).
Są dostępnę obudowy (do dysku, nie do notebooka) pozwalające podpiąć
tak "klasyczny" dysk ATA, aby można było go wpiąć do USB czy FW.
c) Kiedyś były (może jeszcze są) HDD na PCMCIA.

Najtaniej i najwygodniej wyjdzie chyba a), jako że kupujesz nowy sprzęt.
Chyba każdy szanujący się sprzedawca wymieni dysk na większy za dopłatą.

--
Pozdrówka, Przemek
przemek7 (at) w.pl