Wyłączanie zegara po wyłączaniu kompa

Autor: P Michał S (kapitalizmWYTNIJTO_at_op.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 08:27:32 MET

Witam wszystkich, bo to mój pierwszy raz tutaj i do razu przystępuję do
konsumpcji:

W moim kompie (AT, nie ATX) od pewnego czasu po wyłączeniu go przestaje
chodzić zegar.
Mam dość wątłą wiedzę o sprzęcie, ale rozumuję, iż gdyby to była "słaba"
bateryjka na płycie, to pewnie również "rozleciałby" mi się BIOS, a BIOS
działa OK.
Mam jeszcze w zanadrzu drugi argument, iż jest to "coś dziwnego" - niedowano
zaczeło się podobnie dziać w notebooku mojej przewspaniałej małżonki, a było
to po intensywnej wymianie dyskietek pomiędzy kompem i notebookiem.

Dość regularnie zapuszczam skanera wirusowego z ONETU, który nic nie wykrywa,
ale gdzieś w atawistycznej głębi mojej duszy czai się pytanie: Czy to aby nie
wirus?

PS. Oba kompy to starocie - Celerom 300 komp, Pentium 3 notebook.

Dzięki za wszelkie informacje
P Michał S