glosnosc wentyla p4

Autor: azbest (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 01:50:30 MET

Witam!

Mam obecnie CEL800 z wentylatorkiem 8x8 12V puszczonym na 6V. Dla procla w
sam raz.
Cicha Barracuda 120 siedzi w srodku i slychac tylko delikatne, przyjemne dla
ucha chrumkanie :)
Teraz przesiadam sie na P4 2,8 HT i w zwiazku z tym mam pytanko.
Jestem zwolennikiem cichej pracy komputera (ej, caly dzien sie siedzi to
mozna fiola dostac)
i prosze powiedziec mi czy tak glosno pracuje wentyl od P4 - ten boxowy ?
Jezeli tak, to czy bardzo go wycisze kupujac Zalmana 7000 - ten sredni za
~170zl ?

dziekuje wam z gory!