Re: kolejne pytanie o dual CPU

Autor: Kuba Wojtkowiak (kwojt_at_o2.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 00:36:30 MET

"ZOMO" <fuckonet_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> 3
> celeronów,

> rozumiem ze te tutaj tez sa przerobione :
> http://www7.tok2.com/home/welcome1974/DualCPU.htm

hm, no nie jestem juz taki pewien - z
ftp://download.intel.com/design/pentiumiii/specupdt/24445349.pdf
wynika że niby pIII powinny jednak chodzić w parach, nawet niekoniecznie z
identycznymi steppingami... W każdym razie, u mnie na asusie p2b-d,
slotketach msi 6905 i 2x pII750 pomogła dopiero sztuczka z N-33

> BTW - nie wiesz czasem co dokladnie laczy ten J3 ? czyli jak
> przerobic inne przejsciowki niz MSI ?

Tego niestety nie wiem, nie mam też w tej chwili możliwości sprawdzenia.
Polecam natomiast uwadze
http://support.intel.com/support/processors/pentiumiii/sb/CS-007585.htm
może coś wyjaśni nt. kompatybilności przejściówek.

pzdr
-qba