Problemy z tuningiem R9200 [trochę long]

Autor: Wojtek H. (wwwojtek1_at_go2.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 22:57:18 MET

Witam wszystkich

Mój problem dotyczy HiS Radeon 9200 64MB 128bit pracującego w AGPx4.
(Catalyst 4.2, Win XP Pro SP1, DX9.0b)
Otóż na niczym spełzają próby jego podkręcenia. Stosowałem już PowerStrip,
RivaTuner, RadLinker, Rage3D Tweaker i stery Omegi. Za każdym razem jak
ustawaiłem żądaną wartość (konkretnie 280_at_230) w dowolnym z w/w programów,
po uruchomieniu jakiejkolwiek aplikacji (3DMark2001SE, NFSU, Colin2 czy
chociażby BestPlayer, itp, itd...) karta natychmiast powraca do ustawień
standartowych (odczyty z AIDY oraz programów podkręcających od razu po
zastosowaniu tweakera i drugi raz po uruchomieniu wymienionych aplikacji
Odczyty raczej prawidłowe, gdyż 3DMark nie wykazuje żadnego wzrosu
wydajności po operacji podkręcania) Nie pomaga także wyłączanie/włączanie
VPU Recovery ani uruchamianie tweakerów w tle.

Czy ktoś z Was spotkał się z taką lub podobną sytuacją? Gdzie szukać winy:
sterowniki? system? karta?
Jeżeli macie jakiś pomysł jak sobie z tym poradzić... podzielcie się nim, bo
zachowanie karty jest odrobinę deprymujące ;)

Pozdrawiam, Wojtek H.