Re: SOLTEK 75FRN2-L - jakie pamieci do OC?

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 20:57:31 MET

Proces "slavs" <slavs.no.spamm_at_poczta.fm> zwrócił błąd:
> Użytkownik "Wojtek W" <pawciowy_at_gmx.net> napisał w wiadomości

> W pelni popieram...

Tez takie zalozylem, chodzily tez przy nizszych niz standardowe napieciach.
Mozna je troche podkrecic, choc na poczatku trafilem trefne (wymienione na
gwarancji). Ewentualnie mozesz zainteresowac sie wersja A, ktora zjada
mniej pradu, ale slyszalem, ze jest gorsza do podkrecania - nie wiem, czy
to prawda.

--
Saiko Kila - My email is ROTten. UnROT13 and cut cutme - GG: 4088862
"Heavy is good, heavy is reliable. If it doesn't work you can always