Re: Która z trzech 19"? - Philips 109P40? LG-Flatron F900P? Samsung 959NF?

Autor: MiW (miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 18:49:57 MET

> wybrac
>
> Możliwe, że po prostu mało kto ma philipsa.. W tej klasie to chyba
> przewage mają właśnie użytkownicy 959NF (i producent postanowił
> wytwarzac je taniej).

Ja mam 109P40 :)
Podoba mi sie (aczkolwiek z monitorami 19" mam porownanie wlasciwie tylko z
'bankami' kilkuletnimi na uczelni - no i z jednym F900P, ktory sie nie umywa
do niego...) :)))
Ma niezly kontrast, sporo opcji konfiguracji i kalibracji...

No i serwis d2d, co by nie wozic 25kg monitora. Na dodatek na podstawie
karty gwarancyjnej, a nie pudla (to ostatnie 60x60x60cm :)))) ).

--
pzdr.
MiW