K³opoty z GeForce2 + Intel EBG2

Autor: Krzysiek (kearWYTNIJTO_at_go2.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 18:10:26 MET

Witam.

Mam powa¿ny problem z moim komputerem. Jego parametry to:
-Pentium 4, 2.4GHz
-p³yta Intel EBG2
-GeForce 2 MX-400
-system Windows XP-Pro

Na ekranie, (nawet przed startem systemu!!!) pojawiaj± siê od czasu do
czasu 'krzaki'. W samym systemie pojawiaj± siê kropki, a po chwili Windows
przestaje od¶wie¿aæ ekran (mogê jednak klikaæ w ikonki pulpitu). Reklamowa³em
ju¿ kartê graficzn±, lecz bez skutku bo okaza³o siê ¿e jest OK. Gdy w trakcie
reklamacji dosta³em zamiennik (jak±¶ s³absz± kartê) to z ekranem by³o
w porz±dku, lecz g³o¶niki zaczê³y wydawaæ straszne d¼wiêki. W koñcu
zainstalowa³em Windows 98, lecz ju¿ podczas instalacji widaæ by³o te
paskudne kropki. Pod³±cza³em go te¿ do innego monitora, lecz bez zmian.
Czy mo¿liwe, ¿e p³yta Intel EBG2 jest niekompatybilna z moj± kart±? Czy mo¿e na
p³ycie s± jakie¶ przebicia napiêciowe? Borykam siê z tym problemem ju¿ ponad
rok i ci±gle nic. Czy kto¶ spotka³ siê z podobn± sytuacj± i mo¿e mi pomóc?

Aha, jeszcze jedno. Niedawno zauwa¿y³em, ¿e gdy okienka ekranu przesta³y siê
od¶wie¿aæ, to po uruchomieniu programu Dosowego (w trybie pe³noekranowym)
wszystko na jaki¶ czas wróci³o do normy.

Pozdrawiam i liczê na pomoc
Krzysiek

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl