Przyklejanie radiatora

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.prl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 12:43:48 MET

> Mam kartę radeon 9100 firmy Xpower. wczoraj padł na niej wentylator.
> Przesmarowałem go, ale nie chcę żeby się to powtórzyło. Zatem moje
pytanie.
> Czy możecie polecić jakiś dobry, cichy wentylator do tej karty.
> obecny wygląda tak wentylator jest łożyskowany na łożyskach kulkowych.
może
> poprostu go przesmarować czymś dobrym.

Ja właśnie wysłałem członka rodziny do sklepu po nowe chłodzenie do mojego
R9100.
Szukałem w archiwum ale nie znalazłem zbyt wiele na temat przyklejania
radiatora do GPU.
Niektórzy pisali o super glue :-)
Ja wolałbym przykleić go klejem termoprzewodzącym.
Moja karta nie ma otworów do mocowania radiatora.
Jakich środków dostepnych należy użyć do tego celu ??
Kleju czy specjalnej taśmy dwustronnie klejącej, termoprzewodzącej ??
Gdzie moge coś takeigo dostać. W zestawie z radiatorem go nie ma.

Pozdrawiam