Problem z dodaniem sieciówki do windowsa XP.

Autor: TPSA (tomfloyds_at_wp.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 11:23:17 MET

Witam.
Proszę o pomoc w następującej sprawie:

Chciałem podłączyć się do sieci z działąjącym już około roku Windowsem XP
PL. Zamontowałem kartę sieciową Realteka 8139 na płycie Gigabyte 7VA.
Odpaliłem komputer, windows rozpoznał prawidłowo kartę, zaczął instalować
swoje sterowniki i klapa. Wywala ciągle komunikat, że nie może zainstalować
karty, bo "błędne dane" czy jakoś tak. Karta wiem że sprawna, bo na tym
samym kompie pod windows ME jest rozpoznawana i instalowana. Wiem też, że na
świeżym XP też działa. ALE JA CHCIAŁBYM NA TYM DZIAŁAJĄCYM JUŻ ROK
windowsie, bo nie chcę tracić tego co mam.
Proszę o rady.

Pozdrawiam.
T.G.
GG 10075