Re: ultimatum plyty ASRock P4I45D - PCI Slot albo USB

Autor: TomaSz. (coregatabs_at_WYTNIJTOo2.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 09:07:53 MET

> Czy tu nie chodzi przypadkiem o slot nr 5? W takim razie skorzystaj
> innego, bo chyba nie masz wszystkich zajętych.

No fakt, taka interpretacja jest sensowniejsza - tak się składa,
że slotów jest 5 sztuk, więc uznałem tą piątkę za ich liczbę,
a nie za konkretny numer. Chyba czas, bym wziął parę lekcji
z angielskiego ; - )

Problem w tym, że modem był wtykany
w slot 2 i 3 (na jedynce z blisko grafy, do 4 i 5 nie dotarłem)

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl