Re: temperatura Athlona 2000+

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 07:44:06 MET

 Marcin <mszuk1_at_nospam.gazeta.pl> wrote:
> ale i tak zastanawia mnie czemu ta temp. jak juz pisałem czemu ludzie na
> grupach piszą że mają okj 40 stopni(na tym samym procku)?

bo:
- troche inaczej rozumieja "obciazenie"
- maja inne chlodzenie
- ulanska fantazje

> a może to zależy od umieszczenia diody która mierzy temp??

- oraz inne rozwiazania ukladu pomiaru temperatury

w tej chwili na k7vt2 moj tbred a 2000+, obciazony tak w 15%, z chlodzeniem
programowym ma 30 stopni, bez mialby kolo 42, a pod pelnym obciazeniem 51.

pozdrawiam,
shadow