Re: czy to jest spalenie procka? czy moze pasat izolacyjna ?

Autor: Admin (lukasz12_at_go2.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 00:46:29 MET

> Kompy składam od paru lat - takiego babola bym nie popełnił ;)
Nie wiem kim jesteś, ale ja z mojego doświadczenia (mimo że nie składam
kompów zawodowo)
znam różne przypadki takich co składają kompy od wielu lat, a poźniej sie
okazuje że włożyli
walnięta płyte główną do kompa.I jakoś nie przeszkadzało im sprzedanie
takiego komputera i
obstawanie przy tym że komp nie jest niesprawny.(jak powiedziałem że komp
sie wiesza przy
grafcie 3d (konkretnie 3d mark-u) to mi facet próbował wciskac kit ze "jak
chce grać to żebym se
playstation 2 kupił bo on nie ma czasu sprawdzać czy mi 3d mark chodzi" ).
Więc IMO czas
nie = doświadczenie.