Re: Kingston HyperX i literka 'A'

Autor: Kolu (koluWYTNIJ_at_TOwp.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 00:32:21 MET

> walneli sie w Siriusie (w nazwie albo opisie)
> te bez A sa 4,6ns zamiast 5ns i chodza na 2 2 2 6 1

Hej,

Ja właśnie spotkałem się z opiniami (na zachodnich forach), żeby szukać
tych bez A, bo takie tylko są na kostkach Winbonda BH5 (5 ns) Ważne aby
były specyfikowane na timingi 2,2,2,6 a nie 2,2,3,6 (wtedy to na pewno nie
są BH5ki). Ponoć HyperX bez A, ale PC3500, są wszystkie robione na
BH5-kach. Qrcze trudno mi w to uwierzyć, bo sam jestem teraz na etapie
doboru odpowiednich pamiatek i mam cholerną zagwozdkę, jak wybrać takie
HyperX aby byly na pewno na BH5. Inetresują mnie moduły 512 MB-owe. Czy w
PL w ogóle realizowana jest sprzedaż Kingstonów parami do DC?
Jest ktoś "obcykany" w tej materii?

Pozdr.,
Kolu