OC wiele pytań....help!!!

Autor: NoNe (noneo2_at_o2.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 00:00:50 MET

Mam zamiar przetaktować trochę (hihi, nie wiem ile ale pewno tyle ile
fabryka dała) sprzęt.
Konfig:
MSI k7t 266A
1600+ Palomino (10,5x133)
Kingston Value Ram CL2,5 (teraz chodzi na 2) 512MB

Jaka jest bezpieczna granica taktowania szyny PCI tak żeby się nie popaliło
Czy w tej płycie można w jakiś sposób ustawić dzielnik FSB/PCI tak żeby PCI
zostało na bezpiecznym poziomie - może coś przoczyłem...
Czytałem, że Palomino są zablokowane (mnożnik) a u mnie w biosie widzę
mnożniki do 14 czy 15x - to nie wiem czy mój Palomino jest zablokowany czy
nie...
czy można odczytać stepping bez zdejmowania radiatora (w WCPUID widzę
stepping ID 2 - standard, extended - czy to to samo???)
Jak mocno można podkręcić te pamięci - 150-160????? poprzez FSB (załózmy że
będzie CL3 np)
Czy podniesienie napięcia na pamięciach do 2,6 da coś do stabilności (mogę
2,5 i 2,6)

Za pomoc z góry dziękuję:)))
NoNe