Re: dziwne dzwieki przy odtwarzaniu filmu DVD

Autor: BrunoJ (brunojj_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 10:22:41 MET

Marco <notrue_at_interia.pl> napisał(a):

> Rzeczowy nie będzie, ale wydaje mi się że to wina Twojej karty muzycznej.
> Pożycz od kolegi inną i sprawdź.
Na razie "pozyczylem" z netu innego player'a - programik VideoLan.
pod nim chodzi bez problemow (chociaz jakby sie baaaardzo wsluchac
to kilka razy w czasie calego filmu cos potrafi czknac).
Nie wykluczam wcale winy karty, ale jakos wyglada ze PowerDVD sie z nia
nie lubia, a nie ze ona nie dziala z zasady przy DVD. Inne kodeki?
Cos zle skonfugurowane w powerDVD?

pozdrawiam
Bruno