No no, czyżby Huntkey zaczął robić idealne pod każdym względem zasilacze?

Autor: Kolu (koluWYTNIJ_at_TOwp.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 09:48:30 MET

Cześć,
Przeczytałem właśnie reckę Huntkey'a na łamach Twojego PC
http://twojepc.pl/news_wiecej.php?id=6770&tSid=a4e53a07c55b816ab5b07dc3c40e4500
i muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem i co tu ukrywać - zaskoczeniem.
Wychodzi na to, że ta zasiłka jest po prostu idealna. Dlaczego? Ano dlatego,
że:
- jest zgodna z Intelowską normą ATX12V v1.3,
- 3ma napięcia jak skała, bez wzgl. na obciążenie,
- ma wystarczający zapas mocy (400W),
- posiada zabezpieczenia zgodne z Hi-pot test (3 rodzaje),
- jest niemalże bezgłośna (i to nawet dla b. wymagających konfiguracji),
- wyraźnie polepsza chłodzenie wnętrza komputera,
- ma aktywne PFC,
- długie przewody wraz z dwoma wtykami S-ATA,
- co może istotne dla moddingowców posiada przezroczysty, podswietlany
wentylator,
- kosztuje tylko (albo aż) 370 zł.
W tej specyfikacji (z tym nowym wentylatorem) w sprzedazy ma się ukazać już
w marcu.
W zaprezentowanej recenzji Huntkey wypadł równie dobrze (a może nawet i
lepiej), co Chieftec 360-202.
Nie wiem, jak dla Was, ale dla mnie, oprócz solidnego zasilacza z
zabezpieczeniami równie istotna jest cisza i chyba właśnie znalazłem zasiłkę
o jakiej marzyłem
Ile tak naprawdę wart jest ów zasilacz? Hmm, to jak zawsze zweryfikują setki
(oby) opinii nabywców (a wśód nich być może także i moja) seryjnych modeli,
ale czyż ta "próbka" nie wydaje Wam się już teraz rewelacyjna?

Pozdr.,
Kolu