jak skasowac dysk logiczny bez woluminu??

Autor: kacper kramarczyk (kacper-k_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 09:25:03 MET

witam, mam problem,
probuje wykasowac caly dysk aby zalozyc od nowa partycje. w tej chwili sa
dwie PRIMARY i EXTENDED. o ile te piersza moge spokojnie kasowac, tworzyc na
nowo i uaktywniac, to z ta druga mam problem.
 na EXTENDZIE jest dysk logiczny ktory najpierw musze skasowac, aby skasowac
partycje. ALE ON NIE MA WOLUMINU!!! i tu sie pojawia problem.
   jak go skasowac??
podaje symbol dysku /np D/, a przy woluminie nie wiem co wpisac?
REMOTE? /taki napis figuruje pod nazwa woluminu/