Re: kt133a + radeon = problemy

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 07:37:16 MET

Witam.
liet na pl.comp.pecet napisał(a):
> widze ze masz:
> HIS Radeon 9000 128 MB VIVO
> co mozesz mi powiediec na temat tej karty? dobry obraz w 2D, podaj tez
> jaki monitor :) ja pracuje w 1152x864_at_100Hz i moj geforce troche sie juz
> nie wyrabia - obraz staje sie mniej ostry... mam Nec FE791sb

Ja w tej chwili mam LG Studioworks 575N, taki sobie monitorek 15 ".
Pracuje na nim w 1024x768 przy 85 Hz, więcej nie wydoli, chyba że jakiś
pośredni nietypowy tryb.
Co do jakości to odczułem lekką zmianę po przejściu na Radka z Rivy TNT2
Pro. Obraz ciut ostrzejszy. Nie wspominam o wydajności :)
Nie jestem grafikiem, więc trudno jest mi się wypowiadać o tym, zresztą
na moim monitorze za dużej różnicy nie można sie spodziewać :>
Sama karta jest dobra, mimo że HIS'y nie mają zbyt dobrej opini.
Sprawdzałem wejście i wyjście tv, dają jak dla mnie bardzo dobry obraz.
Wydajność w 3dmarku to ok. 6300 pkt. na moim sprzęcie.
Karta ma pasywne chłodzenie, nie grzeje się za mocno. Co chyba mnie
uratowało, gdyż jeden z kołeczków przytrzymujący radiator wypadł mi,
zauważyłem to wczoraj. Radiator był posmarowany dobrze pastą co
zadziałało jak klej. Kołeczek niestety wyrobiony i wyskoczył, drugi się
trzymał - nierówne dociśniety radiator. Mam nadzieje że się nie
przegrzał gpu. Jak narazie wszystko chodzi.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
[ Arek Wołowicz | wolek_at_pf.pl | www.wolek.prv.pl   ]
[ Duron 1600 | ASRock K7S8X R3.01 | 256 MB DDR 333 ]