Re: Centrino vs Mobile vs Pentium IV

Autor: Grzech (surym_at_nospam.onet.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 00:00:39 MET

Użytkownik "Cbr" <jeton@(nospam)tlen.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Moze mi ktos powiedzec cos na temat wydajnosci i podstawowych roznic
> pomiedzy tymi procesorami do notebooków?

ten banias (nowy pentium-m z centrino właśnie) to bardzo ładna
architektura, ale ma jedną wadę - intel wyraznie wziął ceny z kosmosu.
przeczytalem sobie właśnie artykuł na tomsie, test porównawczy
notebooka na baniasie i athlonie mobilnym (tym nowym,
niskonapięciowym) i szczególnych różnic w wydajności nie było. a w
cenie i owszem

grzech