Re: Jaką kupić drukarke ??

Autor: Wiesław Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 22:55:26 MET

"Savior" <savior666_at_wp.pl> wrote in message
> Witam
> Chciałbyć zebyście mi pomogli w wyborze drukarki atramentowej.
> Jej zastosowaniem bedzie drukowanie skanowanych rzeczy.
> Chciałbym zeby wydruki robione na niej były jak obaraz zeskanowany
> czyli kolory bardzo żywe (jaskrawe).
>
> i od razu zapytam jako skaner polecacie w rozsądnej cenie.

jeszcze pytanie, czy chcesz skanowac materialy transparentne (jesli tak to
czy negatywy czy slajdy), czy tylko odbitki. jesli transparentnie to jakiej
jakosci oczekujesz - wgladowka, druk odbitek, jakiego rozmiaru???

Ale generalnie o skaner pytaj na pl.rec.foto (i tak powiedza Ci pewnie ze w
tej cenie to tylko Epson sie spisze i ja sie z nimi zgodze). Chyba ze
wchodzi w gre sprzet uzywany, bedzie wieksze pole do popisu.

A co do drukarki - ja polecam hmmm zastanowmy sie... TAK! Epson Stylus Photo
o ile zamierzasz uzywac oryginalnych materialow eksploatacyjnych (Epson ZTCW
daje calkiem niezle profile barwne,no ale one przydadza sie tylko z tuszami
Epsona).

Pozdrawiam

WL