Re: Jaka moc wytrzyma NF7-S ?

Autor: orcio (orci0_at_NOSPAMop.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 22:47:22 MET

Użytkownik "Nathan" <WYWALbobula_at_rabbit.if-pan.krakow.pl> napisał w
wiadomości news:c1lisv$f1p$1_at_srv.cyf-kr.edu.pl...
| Człowiek ten oto: orcio nakreslilł:

| A jaka to karta, ze chcesz takiego wyjca tam wsadzic?
| Widze, ze raczej nie jestes zwolennikiem ciszy...Ponad 8W na proc i
| jakies 3,5 W na Grafike. Nie boisz sie, ze to wyfrunie lub zsunie
sie z
| biurka?

8W ma od 1300 do 4800 RPM a 3W (na geforce) chyba zrobie 5V OFF 12V bo
jest z radiatorem (przerobiony zestaw na procka). a tak przy okazji to
przycisnolem kompa drukarka zeby nie biegal po pokoju :P