Re: Gainward Fx5600 Ultra II GS (760 XP) - jakie taktowanie ?

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 21:48:21 MET

> Domyślnie, w trybie Enhanced jest 410 (Core) i 820 (Memory)
> Bawił się ktoś może tą kartą ? Jakie taktowanie będzie bezpieczne ?
>
> Dodam, że musi być AA 4x i przynajmniej Anizo 2X przy 1280x1024 i 32 bit.
>
> Przed chwilą ustawiłem na 440 i 880. Jeszcze nie wyszedł poza żółtą skalę
> programiku Expert Tool....
>
> Jakieś wskazówki ?

a sprawdzales moze jaka jest jakosc obrazu po takim podkreceniu ??? bo z
moich testow wyszlo, ze nieznaczne wyjechanie poza granice enhanced juz
powodowalo, ze na ekranie pojawialy sie smieci ... moze jakby zmienic
chlodzenie na bardziej wydajne daloby sie to podkrecic ... proponuje tez
pokombinowac ze sterownikami ... najnowsze spowalniaja troche karte ...