problem - pytanie o karte SB Live na CT4670

Autor: Jacek (ja_at_hotmail.com)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 21:38:26 MET

witam

zakupilem karte SB Live na CT 4670.
bylem prawie pewien, ze karta ta obsluguje 5+1.
na sledziu ma 4 gniazda, 2 wyjscia, wejscie mic.
i wejscie line. bylem rowniez prawie pewien,
ze programowo przelaczac mozna 2-4-6 glosnikow
(tak mam np. w swojej karcie na asusie p4b-533e).
okazalo sie jednak (win98se), ze przelaczac mozna
tylko 2-4 glosniki :((((
czy ktos ma taka karte lub wie, czy obsluguje ona
5+1 ? gdzies wpadlo mi w oko, ze pewne typy SB
maja wspomaganie 5+1 dopiero w win2k/winXP.
to prawda?

pozdrawiam serdecznie

jacko