Re: pod3?czenie komputera do gniazda bez uziemienia

Autor: TK (nospam-kochmans_at_polbox.com)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 16:13:29 MET

Użytkownik Gabriel napisał:
> Jeśli nie wiesz, co i jak zrobić, to albo nie rób z tym nic i używaj
> komputera dalej tak, jak to robiłeś albo poproś o pomoc elektryka.

No wiec na razie od dluzszego czasu uzywam komputera bez uziemienia, ale
nie wiem czy to bezpieczne. W dodatku strasznie mnie kopie kabel od
kablowki. Napiecie jest tak duze, ze nie da sie utrzymac go w dloni.
Gumowa rekawica pomaga, inaczej nie bylbym w stanie wpiac kabla do tunera.

> Twoja
> pomyłka może spowodować porażeniem prądem.

W tym wzgledzie mam juz pewne doswiadczenia :) Ubaw po pachy.