Re: Zdjęcie radiatora (box) z Celerona 2 GHz - ew. niespodzianki?

Autor: oxygen4 (oxygen4_at_o2.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 19:42:28 MET

> Witam!
> Niebawem czeka mnie zdjęcie boxowego radiatora z Celerona.
> Czy ktoś ma doświadczenia w takiej operacji, czego się spodziewać, jak
> postępować?
> Czytałem na grupie, że podobno "takie cuś" co pełni rolę przekładki
> termicznej między radiatorem a procesorem lubi się pięknie stopić,
> skleić je i próba zdjęcia radiatora prowadzi do wyrwania procesora z
> gniazda.
> Jak i czym zmyć potem resztki z procesora?
> Proszę o wszelkie uwagi, tak praktyków jak teoretyków.
> Dziękuję.
> [...]

Ja zdjąłem radiator po tygodniu od zamontowania fabrycznie nowego celka, na
procu została czarna plamka z tej paćki na przekładce. Trochę się
przylepiło, ale zlazło przy pomocy zapałki. Zeskrobałem czarne z radiatora
do żywego metalu, popaćkalem srebrną pastą termoprz. i mam 5-10'C mniej :)

--
oxygen4
celeron 2.4_at_3.0 + abit is7e + kingston 256ddr400