Re: USB2 na NForce2 w WinXP

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_gazeta.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 17:33:50 MET

Użytkownik "Pip" <stop_dla_spamu_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Jesli ktos przecwiczyl ten problem BARDZO PROSZE o wskazowke.
> Zmienilem plyte z ASUS KT600 na ASUS NForce2
> 250 M z aparatu Olympus 740 przegrywa mi sie 8 min :-(( poprzednio <<
1min.
> Wywalam urzdzenia USB i recznie instaluje te z plyty ASUSA.
> Niby instaluje sie Hub HUB 2.0 a dalej idzie to 8..9min
> O co chodzi ?????

Prawde mowiac mialem ten sam problem z zewnetrzna
kieszenia USB 2.0 na dysk twardy .
Mialem dwie plyty Epoxa 8RDA i teraz 8RDA3+.. na obydwu to samo.

Plik video ok. 700MB przegrywal ponad 15 min., po podlaczeniu
do byle jakiej VIA KT400 miescil sie w minucie.

Probowalem wielu kombinacji.
Przekopalem wiele stron z driverami do USB, reinstalowalem
system, podlaczalem do wszystkich portow ale bez zmian.
Oddalem do serwisu i stwierdzili ze kieszen nie dziala z nForce-ami.

Zaczynam podejrzewac ze nForce2 ma zrypana obsluge USB2.0.

> Pozdrawiam Pip

pozdr.
Przemek.