PROBLEM z HDD 80 GB WD + Abit VH6

Autor: pocisk (pociskacz_at_op.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 17:28:27 MET

Witam

Mam powazny problem z kompem

Od jakiegos czasu mialem restarty kompa (win xp)

Postanowilem zrobic format i postrawic w2000 ...
no i od teo momentu zaczely sie problemy

instalalator w2000 wykrywa moj dysk jako 8GB a nie 80 :(
wobec tego zrobilem format i postanowilem wrocic do wXp

win xp widzi dysk poprawnie jako 80 GB ale po przekopiowaniu potrzebnych
plikow do instalacji jest REBOOT systemu i w momencie kiedy ma ruszyc system
juz z dysku i dokonczyc instalacje wyskakuje komunikat BRAK SYSTEMU
OPERACYJNEGO ...

Jakj przeloze dysk do innego kompa to instalacje rusza poprawnie :(

W czym moze byc problem ... wydaje mi sie ze to bedzie wina jakis dziwnych
ustawien biosu (zaznaczam ze dobrze mam ustawiona w BIOSIE kolejnasc startu)
lub problem ze sprzetem (plyta glowna lub cos innego)

Z gory dziekuje za pomoc

Pozdrawaim
pocisk