Re: chlodzenie

Autor: wieniuszka (wieniuszka_at_gazeta.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 16:45:15 MET

wieniuszka wrote:

> Szukam jakiegos _cichego_ chlodzenia dla procesora (Athlon XP 2000+, nie
> podkrecony, nie chlodze grafiki ani chipsetu).
> W tej chwili uzywam AMDowskiego wiatraczka (wersja BOX), ale dziala to
> upiornie glosno dlatego postawilem na reformy.
> Sklaniam sie ku blokowi wodnemu, ale boje sie, ze zamiast wiatraka bedzie
> mi halasowac pompa, co mnie zupelnie nie satysfakcjonuje. Czy ktos ma
> jakies doswiadczenia z takimi urzadzeniami?
> A moze ktos zna jakies skuteczne chlodziwo bez ruchomych elementow?
> I druga rzecz: czy istnieja zasilacze bez wiatraczkow przystosowane do
> [...]
Dzieki wielkie wszystkim za informacje.
I jeszcze jedno pytanie zwiazane z takim chlodzeniem wodnym:
czy jest to wykonane na tyle solidnie, aby wyeliminowac ryzyko zwiazane z
zalaniem podzespolow woda? Bo z tym nie byloby mi po drodze...

--
bo czy rekin jest rekinem, gdy dowodow pewnych brak?
pozdrawiam