Który Asus pod Celerona?

Autor: Latet (latet_at_dupa.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 14:59:35 MET

Witam,

Mam do wyboru 3 rózne płyty Ausa, na 3 róznych chipsetach:

1. (343 zł)
Asus P4PE-X (i845-PE), AGPx4, U-133, Sound

2. (426 zł)
Asus P4P8X (i865-PE), AGPx8, 2-ch DDR, U-100, SATA, Sound 5.1

3. (393 zł)
Asus P4P800S (i848), AGPx8, SATA, Sound.5.1

Chcę do tego wsadzić Celerona 2.4, no ale nie chce sobie
zamykać drogi do wymiany procka na nieco lepszy w przyszłosci
(mglistej i odległej).

Pamięc juz mam - 2x 256 MB, DDR-266, Kingstone,
nowej kupować nie będę.

Grać na tym nikt nie będzie, wiec grafika będzie jakaś
prosta, jakiś tani Radek, na pewno nie AGPx8.

Twardziela SATA też na razie nie będzie, bo mam
2 nowe i duze Barracudy ATA-100.

Dzwięk... cóz... mam w szufaladzie przyzwoitego
SB-Live, wiec dzwiek 5.1, na plycie mnie nie pociąga,
zresztą głosniczki bedą tylko 2. No, ale jesli jakosc dzwieku 2.0
z kart zintegrowanych w tych płytach jest OK, to czemu nie.

W opisanej sytuacji sprzętowej - którą z trzech wymienionyuch
płyt głownych polecacie?
Róznice w ich cenach są dla mnie pomijalne (na płycie głownej
się nie oszczędza).

Nie wiem jadnak prawie nic o tych trzech róznych chipsetach.
Jesli są podobne, to wolę, taki ktory nie wymaga własnego wiatraczka,
ale z tego co wiem, to na zadnej z tych plyt nie ma wiatraka nad chipsetem.

Mam nadzieje, że przedstawiłem dość danych, aby udzielenie mi
rzeczowej porady było możliwe :-)

PS.
Prosze raczej nie radzić innych marek plyt głownych i procesorów.
To musi być Celeron na Asusie :-)

Dzieki!

latet