Re: Cooler Box-owy od AMD 2500XP(Barton)

Autor: marcin d. (tiger_11_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 14:07:33 MET

> A co za roznica ? I to i to moze jest niedokladne i malo nie mowi o
> faktycznej temperaturze. Na takim samym modelu plyty, tym samym procku i
> coolerze mozesz miec rozne odczyty.

no dokladnie jak mowi przedmowca roznie odczytuje. Ja sam ma taki przypadek,
ze na starcie w biosie mi widzi 60 stopni a w programie pod windows widzi mi
40 stopni :((( a cooler mam Volcano11 (wiry i chalas nie z tej ziemi) a
najgorsze jest to ze z tym juz sie nie da nic zrobic, plyta ponoc jest
dobra bo oddalem do reklamacji i mi oddali. (asus a7n8x dleluxe)

pozdrawiam...