Re: Nagrywarka DVD

Autor: Grimszak (lsopre_at_moourt.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 14:06:07 MET

> Jaką kupić nagrywarkę DVD. Chodzi mi o coś niedrogiego. Jaki standard?
> DVD-RW, DVD+RW, DVD-/+RW? Z firmy to wstępnie wybrałem Lite-On/Toshiba bo
> nie są drogie.

Jesli ma byc tanio, to np. trojformatową LG - model 4040.
Dostaniesz ponizej 500 zł, a nie slyszalem, aby ktos narzekał na ten model,
może nie jestem demonem prędkosci, ale rozsądni ludzie i tak wypalają powoli
:-)
za to obsluguje DVD-RAM, ktory jest formatem wspanialym i bardzo
niedocenianym.

Grimszak.