LUDZIE SZYBKA ODPOWIEDZ bo szkoda mi procka :-)

Autor: Jacek B (cybek_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 13:46:58 MET

walsnie przeczytalem
http://www.margos.pl/seventh/hardware/tualatin_i_bx/tualatin_i_bx.html
mam Abita BE6-2, ktory umozliwia podanie napiecia 1.3 do 2 V na porcka.
W tekscie tym przeczytalem ze autor przerobil przejsciowke i wrzucila Celka
Tualatina na ta plyte.
Do tego celu TYLKO wylamal nozki procka, wylamal czy zaizolowal niewazne,
wazne ze nie laczyl innych nozek ze soba!!!!! Auto napisal ze chodzilo to u
niego stabilnie ale nie wie czemu.....
Cz wyjasnieniem tego faktu jest to ze BE6-2 potrafi jednak podac
odpowiednie napiecie dla tego procka?
Oczekuje jasnej odpowiedzi. TAK lub NIE, wszelkie inne poteguja metlik w
mojej glowie, a szkoda mi troche kasy ktora zaplacilem za procka i ew plyte
:-( (hlip hlip)
Jacek B