Re: Fizyczna pamiec

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 13:02:55 MET

Witam.
dog na pl.comp.pecet napisał(a):
> W zasadzie to dysk miał bad sectory. Ale po sformatowaniu myslalem, ze to nie
> ma znaczenia. Sformatowalem dysk i instalowalem system.
> Zastanawiam sie tylko, to sa stare dyski 1,2GB i 4GB czy nie musza miec jakis
> trybow wlaczonych ew. moga byc nieobslugiwane przez Winde 2000?

Stawiam na bad sectory, możliwe że nowe się pojawiają. Sprawdź może je
na innym komputerze, no i tak jak pisałem taśmy itd.
A co do dysków to z obsługa nie powinno być problemu.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
[ Arek Wołowicz | wolek_at_pf.pl | www.wolek.prv.pl   ]
[ Duron 1600 | ASRock K7S8X R3.01 | 256 MB DDR 333 ]