Dziwny problem z dźwiękiem w WinXP

Autor: Mateusz Godek (matig7_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 12:19:37 MET

Witam

Mam dziwny problem z dźwiękiem w Windows XP.
Po przesunięciu suwaka głośności (obok zegara systemowego) zamiast usłyszeć
głos w kolumnach słychać jakieś piknięcie z głośniczka wewnątrz komputera.
Mimo to dźwięk jest we wszystkich aplikacjach ale nie mogę normalnie
regulować głośności.
Mam płytę MSI K7N2 Delta, 512 MB RAM, Athlon XP 2500.
Jeżeli ktoś spotkał się z czymś podobnym to proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Mateusz