Re: talatin na ABIT BE6-2

Autor: Jacek B (cybek_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 11:23:26 MET

> Chyba przerobienie przejsciowki jest nieco trudniejsze niz przerobienie
> (czyt. : zniszczenie) samego procesora ...moze lepiej kupic po prostu nowa
> przejsciowke Upgradeware za 90 zl ?
kurcze 90 zl to duzo, chyba nie warto, bo slyszelem ze te przejsciowki sa z
FCPGA na FCPGS2
a ja mam tylko slot1->ppga i oprocz procka musze kupic slot ->fcpga i jakby
do tego doszla przejsciowka zs 90 to duzo za sprzet.
no chyba ze tak przejsciowka Upgradeware jest ze slotu1 na fcpga2.
a moze kots wiez jak przerobic ppga na fcpga2????
JB