Re: GA-7N40 Pro2

Autor: Ireneusz (ireneuszvnospam_at_nospam.op.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 11:08:09 MET

Użytkownik "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c1kaod$2f1d$1_at_news2.ipartners.pl...
> obslugi.
>
> 1. Nie psioczę, rzekłbym że wprost przeciwnie - czytaj posty uważnie.
> 2. U mnie instrukcja a propos konfiguracji system jumpera występuje na
> stronie 16 :P.

> Być może faktycznie jest to problem u kolegi.
>
> Raczej nie jest to tylko moja plyta gdyz Athlon 2000+ jest rozpoznawany
bezproblemowo na AUTO x (CLK RATIO)
 Po zalozeniu Bartona AUTO x (CLK RATIO) pokazuje 1,9 procesor a na
ustawieniach 1x , 2x , 3 on ,4 on , 5 on ,6 on
maam faktyczny zegar procka 2000 .
CLK SW mam oczywiscie ON - AUTO .
Pomimo ze przeszedlem wszystkie kombinacje nadal kicha ,instrukcje
przeczytalem uwaznie .