Re: podłączenie komputera do gniazda bez uziemienia (was: pod??czenie komputera do gniazda bez uziemienia)

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 11:03:07 MET

> A czy podłączenie do gniazda bez bolca może powodować
trzaski w głośnikach?
> Pojawiają mi się do kilkanaści minut krótkie trzaski, czy
może to wynikać z
> tego?
> Pozdrawiam
> --
> Michał

..ja zrezygnowalem z bolca bo wszystko mi sie "gryzlo" z
kablowka a skoro z niej internet to nijak inaczej nie moglem
wybrnac. Mam listwe z zabezpieczeniami ale podlaczona do
gniazda bez bolca. Z opisu wynika ze i tak zabezpiecza przed
przepieciami. Jak na razie przez dwa lata nie mialem zadnych
negatywnych skutkow... a pozytywny jest fakt ciszy w
glosnikach zamiast burczenia.

Robert