Dell CPt i bios

Autor: Marcin Wielocha (marcin.wielocha_at_sdo.com.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 09:00:09 MET

Mam pod opieką taki model laptopa i wczoraj zauważylem, że po wejściu do
biosu nie mogę zmienić żadnej opcji. Mam banalną potrzebę - odpalić system z
kompaktu lub dyskietki, a nie mogę zmienić sekwencji przeszukiwania
urządzeń. Mam ustawione HDD i nic. Mimo naciskania strzałek w lewo i prawo
opcje się nie zmieniają. Nawet godziny nie mogę w biosie ustawić!!

Zauważyłem, że w biosie znajduje się opcja Admin Password i jest ustawiona
na enable. Jej też nie mogę zmienić!

Jak to zmienić?
Pomocy Pliss.

Pozdr,