Re: ADFLASH

Autor: Wojtek (wnowo_at_op.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 02:54:52 MET

Użytkownik "Paweł Drops" <ldmele.WYTNIJ_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Gdzie mogę się dowiedzieć ,jakie wiersze polecen będe musiał użyć
> aktualizując bios adflashem ? Może ktoś podeśle gotowca ?

Wiersze poleceń ?? :| A co to takiego ?? :>
Chyba chodzi Ci o polecenia wpisywane w wierszu polecen...
Ale mój drogi, mam dla Ciebie radę... Dopóki nie pojawi się jakiś "Magic
Flash" tudzież "Flash Wizard" albo inne badziewie do flashowania pod
Windows'a dla Twojego modelu płyty, nie bierz sie za flashowanie, bo roznie
moze sie to zakonczyc dla Twojego kompa.
A kilka polecen spod DOS'a to chyba kazdego na poczatku edukacji
informatycznej w szkole uczą (podobnie jak mowia o dzialaniu przelacznika
"/?" jesli nie wiesz jakie parametry wpisac po nazwie programu)...

Pozdrawiam
Juzo