Re: nagrywarka TEAC

Autor: deep (firma.deep_at_interia.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 01:30:38 MET

Użytkownik "wredniak" <eidar_spam_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> ee nie zgadzam sie
> mam W48E i chodzi jak zloto .. oczywiscie nie nagrywam x48 bo to juz
jakbym
> sam sie prosil aby cd padaly mi jak muchy :-)

Chyba W548E?
Może nie miałeś wcześniejszych modeli, i dlatego wydawać ci się może że
chodzi jak złoto. Prawda jest taka, że kiedyś teac do produkcji swoich
napędów używał własnych komponentów a po modelu 540 robi tylko opakowania
dla syfiastych firm takich jak BTC itp. To samo robi asus i wiele innych
dobrych firm i niestety jakość wyrobu spada.
Ze dwa lata temu jak chciało się kupić dobrą nagrywarkę to był bardzo drogi
plextor potem teac i yamaha, teraz teac=syf a yamaha wycofała się z
produkcji napędów optycznych.
Piszę to wszystko z własnego doświadczenia, mam firmę komputerową od 98r i
trochę sprzętu przeszło przez moje ręce.

deep