Problem z płytą główną

Autor: m40a1 (promar11_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 00:08:20 MET

Mam do was pytanie, nie dotyczy on konkretnie mnie więc zacytuję poniżej
kolegę. Chodzi o płytę główną Matsonic z chipsetem VIA KT133A. Pozostałe
komponenty świeżo zamontowane na tej płycie: Geforce 2MX prawdopodobnie MX
200, 2x128 MB RAM PC100, procesor Duron 850 MHz

Cytuję :)

"wczoraj jak ją zamontowłem to za pierwszym razem wystartował ale po chwili
zawisił się po prostu stanoł, po resecie był tylko czarny ekran po
wyłączeniu zasilnia i ponownym włączeniu pokazał się komunikat bios rom
checksum error więc zresetowałem bios ale to nic nie dało
a dzisiaj po ponownym resecie biosu ładuje się bios za każdym razem ale po
chwili staje po wykryciu dysków kiedy chce ładować system pokazuje się menu
startowe win98 bo mam ustawione żeby się pokazywało i jak dam żeby się win
ładował to zaraz komp staje a jak dam tylko wiersz poleceń to ładuje go i np
mogę uruchomić dosowską grę ale ta i tak po jakimś czasie staje."

Co to może być? Wszystkie części działały na innej płycie i były w 100%
sprawne. Płyta główna też była sprawna. Wiem że nie jest to sprecyzowane
pytanie, ale tylko tyle informacji udało mi się z kolegi wycisnąć :)

Pozdrawiam

M40